SIA “Finalmente”, reģ. Nr. 41203066472, adrese “Kalniņi”, Kurmales pagasts, Kuldīgas novads, speciālās atļaujas (licences) Nr. T-2019-234, valdes locekles Baibas Ābelnieces, kura ir pilnvarota un attiecīgi tiesīga noslēgt un parakstīt šo kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, no vienas puses (turpmāk tekstā – TŪRISMA OPERATORS), un ceļotājs, kurš iegādājas pakalpojumu vietnē https://finalmente.lv, norādot informāciju par sevi (vārds, uzvārds, personas kods, tālrunis), turpmāk saukts – CEĻOTĀJS, no otras puses, turpmāk tekstā abi kopā saukti – PUSES bez maldības, viltus un spaidiem un pēc brīvas gribas noslēdz vienošanos par šādu kompleksu tūrisma pakalpojumu, turpmāk – LĪGUMS.

1.    LĪGUMA PRIEKŠMETS

1.1. CEĻOTĀJS pērk kompleksu tūrisma pakalpojumu (turpmāk tekstā – CEĻOJUMS) uz konkrētu galamērķi konkrētam laika periodam par konkrētu cenu, kas norādīti vietnē https://finalmente.lv.

1.2. CEĻOTĀJAM pirms LĪGUMA noslēgšanas tiek atrādīts elektronisks paziņojums, kurā ir norādītas galvenās tūrisma pakalpojuma īpašības, kā arī cita LĪGUMĀ neiekļautā informācija par CEĻOJUMU (turpmāk – CEĻOJUMA programma). CEĻOJUMA programma ir neatņemama LĪGUMA sastāvdaļa un pieejama vietnē https://finalmente.lv.

2.    CENA, NORĒĶINU KĀRTĪBA UN CEĻOJUMA ATCELŠANAS NOTEIKUMI

2.1. CEĻOTĀJAM, iesniedzot TŪRISMA OPERATORAM rakstisku uzteikumu, ir tiesības jebkurā brīdī pirms CEĻOJUMA sākuma vienpusēji izbeigt LĪGUMU. Rakstisko uzteikumu TŪRISMA OPERATORAM var iesniegt nosūtot uz e-pastu baiba@finalmente.lv. Izbeidzot LĪGUMU pirms CEĻOJUMA sākuma, TŪRISMA OPERATORS ir tiesīgs ieturēt šādu līguma izbeigšanas maksu par katru CEĻOTĀJU:

2.1.1. Ja uzteikums saņemts vismaz 14 dienas pirms CEĻOJUMA sākuma, tad 60% apmērā no CEĻOJUMA cenas;

2.1.2. Ja uzteikums saņemts mazāk kā 14 dienas pirms CEĻOJUMA sākuma, tad 100% apmērā no CEĻOJUMA cenas.

2.2. CEĻOTĀJAM ir tiesības izbeigt LĪGUMU pirms CEĻOJUMA sākuma, nemaksājot LĪGUMA izbeigšanas maksu, ja galamērķa vietā vai tā tiešā tuvumā ir izveidojušies nenovēršami un ārkārtas apstākļi, kas būtiski ietekmē kompleksā tūrisma pakalpojuma sniegšanu vai kas būtiski ietekmē pasažieru pārvadāšanu uz galamērķi. Šādā gadījumā CEĻOTĀJAM ir tiesības uz pilnīgu visu to maksājumu atmaksu, kas veikti par CEĻOJUMU, bet tam nav tiesību saņemt papildu kompensāciju.

2.3. TŪRISMA OPERATORAM ir tiesības izbeigt LĪGUMU pirms CEĻOJUMA sākuma un pilnībā atmaksāt CEĻOTĀJAM visus maksājumus, kas veikti par CEĻOJUMU, bet TŪRISMA OPERATORAM nav pienākuma maksāt papildu kompensāciju, ja:

2.3.1. cilvēku skaits, kas pieteikušies CEĻOJUMAM, ir mazāks par minimālo skaitu, kas noteikts CEĻOJUMA programmā, un TŪRISMA OPERATORS paziņo CEĻOTĀJM par LĪGUMA izbeigšanu LĪGUMĀ noteiktajā termiņā, bet ne vēlāk kā:

2.3.1.1.  20 dienas pirms CEĻOJUMA sākuma, ja tas ilgst vairāk nekā sešas dienas;

2.3.1.2.  septiņas dienas pirms CEĻOJUMA sākuma, ja tas ilgst no divām līdz sešām dienām;

2.3.1.3.  48 stundas pirms CEĻOJUMA sākuma, ja tas ilgst mazāk nekā divas dienas.

2.3.2. TŪRISMA OPERATORS nenovēršamu un ārkārtas apstākļu dēļ nespēj izpildīt LĪGUMU un pirms CEĻOJUMA sākuma bez nepamatotas kavēšanās paziņo CEĻOTĀJAM par LĪGUMA izbeigšanu.

2.4.  TŪRISMA OPERATORS bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc LĪGUMA izbeigšanas atmaksā CEĻOTĀJAM visus maksājumus, kas prasīti saskaņā ar LĪGUMA 2.3. punktu.

2.5.  LĪGUMA 2.1.punktā noteiktās sankcijas par LĪGUMA izbeigšanas maksu neattiecas uz gadījumiem, kad CEĻOTĀJS LĪGUMU izbeidz saskaņā ar LĪGUMA 5.2.punkta noteikumiem.

3.    CEĻOTĀJA TIESĪBAS, PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA

3.1. CEĻOTĀJA pienākums ir izlasīt Ceļojuma līguma noteikumus, ceļojuma programmu un apstiprinājumu, kā arī citu vispārīgo informāciju, ko CEĻOTĀJAM ir sniedzis TŪRISMA OPERATORS.

3.2. CEĻOTĀJA pienākums ir uzreiz pēc ceļošanas dokumentu saņemšanas pārbaudīt, vai dokumentos iekļautie dati (vārds, uzvārds, ceļojuma datumi, ceļojuma programma utt.) atbilst pasūtījumam, un, ja tiek konstatētas pretrunas starp minētajiem dokumentiem un sākotnējo pasūtījumu, CEĻOTĀJS apņemas uzreiz informēt TŪRISMA OPERATORU par visām neatbilstībām, pretējā gadījumā pasūtījumu uzskata par apstiprinātu un neatbilstību novēršana vēlāk ir pieļaujama par papildu samaksu atbilstoši Ceļojuma noteikumiem par izmaiņu izdarīšanu.

3.3. CEĻOTĀJS nodrošina sava ceļošanas dokumenta spēkā esamību, atbilstoši ceļojuma programmā sniegtajai informācijai. Ja galamērķa valsts tiesību akti prasa, CEĻOTĀJS nodrošina vakcinācijas, obligātās medicīnas izdevumu apdrošināšanas un citus dokumentus. CEĻOTĀJS nepieciešamo informāciju saņem savā e-pastā no TŪRISMA OPERATORA.

3.4. CEĻOTĀJAM pienākums ir samaksāt TŪRISMA OPERATORAM maksu par ceļojumu un ceļojumam nepieciešamajiem papildu pakalpojumiem (piem., vīzu, apdrošināšanu) atbilstoši Ceļojuma noteikumiem un izsniegtajam faktūrrēķinam/apstiprinājumam.

3.5. CEĻOTĀJS uz sava rēķina garantē, ka viņam vai viņai ir spēkā esoši ceļojumam nepieciešamie dokumenti (pase, vīza, vakcinācijas apliecība, apdrošināšana utt.), kas ļauj CEĻOTĀJAM šķērsot valstu robežas un uzturēties valstīs ceļojuma laikā. CEĻOTĀJS ir atbildīgs par ceļošanas dokumentu spēkā esamību.

3.6. Personas apliecība nav personu apliecinošs dokuments ārpus Eiropas Savienības. CEĻOTĀJA pienākums ir ņemt līdzi pasi, kas ir spēkā atbilstoši galamērķa valsts tiesību aktiem. CEĻOTĀJS nodrošina, ka viņa/viņas pase ir derīga vismaz 6 mēnešus pēc ceļojuma beigām vai kā norādīts ceļojuma programmā.

3.7. CEĻOTĀJA pienākumsir 24 stundas pirms ceļojuma sākuma noskaidrot izlidošanas/reisa laiku pie TŪRISMA OPERATORA pārstāvja vai Rīgas lidostas tīmekļa vietnē reisu izlidošanas sadaļā. Par izmaiņām TŪRISMA OPERATORS informē CEĻOTĀJU individuāli. Galamērķī CEĻOTĀJA pienākums ir 24 stundas pirms atgriešanās mājās noskaidrot būtisko informāciju no informatīvā materiāla, ko sniedzis TŪRISMA OPERATORS.

3.8. CEĻOTĀJA pienākums ir laikus ierasties pārstāvja paziņotajā izlidošanas vietā un satikšanās vietās. Tostarp CEĻOTĀJA pienākums ir ņemt vērā operatīvo informāciju lidostā, autobusu vai vilcienu stacijā un iepriekš rezervēt laiku iespējamiem kavējumiem, nelabvēlīgiem laika apstākļiem vai rindām pasu kontroles vai drošības kontroles punktos.

3.9. CEĻOTĀJA pienākums ir nelietot pārmērīgu alkohola daudzumu un netraucēt citiem CEĻOTĀJIEM ar savu uzvedību, pretējā gadījumā CEĻOTĀJAM var tikt liegta piedalīšanās ceļojumā vai CEĻOTĀJS var tikt izslēgts no ceļojuma, turklāt minētajā gadījumā CEĻOTĀJAM nav tiesību saņemt ceļojuma maksas kompensāciju.

3.10. Ceļojuma laikā CEĻOTĀJAM ir jāpilda ceļojuma norādījumi, noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā viesnīcās, kempingos un visās citās naktsmītnēs un transporta līdzekļos, kā arī vietējās varas iestāžu izsniegtie priekšraksti un jārūpējas par personiskajām mantām, naudu, vērtslietām un dokumentiem.

3.11. Sastādot zaudējumu aktu, CEĻOTĀJA pienākums ir kompensēt visus materiālos zaudējumus, kas ceļojuma laikā ar tīšu vai netīšu darbību vai bezdarbību ir radīti TŪRISMA OPERATORAM, TŪRISMA OPERATORA partneriem vai trešajām personām, vietā, kurā zaudējumi tika radīti, vai pēc ceļojuma beigām 10 dienu laikā pēc tam, kad no TŪRISMA OPERATORA ir saņemts atbilstošs faktūrrēķins.

3.12. CEĻOTĀJS ir atbildīgs par to, lai viņš/viņa nebūtu nevēlama persona (persona non grata) galamērķa valstī. Ja CEĻOTĀJS netiek ielaists valstī tāpēc, ka CEĻOTĀJAM CEĻOTĀJA vainas dēļ nav atļauts šķērsot robežu, CEĻOTĀJA pienākums ir segt visus izdevumus, kas saistīti ar atgriešanos mājās, un ceļojuma maksa netiek kompensēta.

3.13.  Ja CEĻOTĀJS vēlas atgriezties mājās pirms vai pēc ceļojuma beigu datuma, tad tā ir CEĻOTĀJA paša atbildība.

3.14. CEĻOTĀJA pienākums ir samaksāt par visiem papildu pakalpojumiem, kas izmantoti galamērķī, bet nav iekļauti tūrisma brauciena kompleksā (minibārs, SPA pakalpojumi, citas izklaides utt.).

3.15. CEĻOTĀJA pienākums ir samaksāt par bagāžu, kas pārsniedz atļauto svaru, atbilstoši aviolīnija snoteikumiem.

3.16. CEĻOTĀJA pienākums ir skaidri izprast grupas vadītāja organizatoriskos norādījumus un tos izpildīt, saistībā ar konkrēto ceļojumu/piedzīvojumu drošību un darbību. Tīša nepakļaušanās grupas vadītāja organizatoriskiem norādījumiem tiek uzskatīta par līguma laušanu un CEĻOTĀJS var tikt izslēgts no grupas, kā rezultātā, ja CEĻOTĀJS tos pārkāpj, TŪRISMA OPERATORAM ir tiesības pārtraukt CEĻOTĀJA ceļojumu bez jebkādas Kompensācijas un TŪRISMA OPERATORS nenes atbildību par šo punktu neievērošanu.

3.17. CEĻOTĀJAM jāpakļaujas attiecīgās valsts likumiem, jāizpilda muitas un robežkontroles dienesta norādījumi, jāievēro sabiedriskās kārtības vispārpieņemtās normas, pulcēšanās vietas, laiki, jāizpilda grupas vadītāja organizatoriskie norādījumi, jārespektē valstu paražas, tradīcijas un likumi, kā arī ceļa biedru tiesības ceļojuma laikā. Ja CEĻOTĀJS tos pārkāpj, TŪRISMA OPERATORAM ir tiesības pārtraukt CEĻOTĀJA ceļojumu bez jebkādas kompensācijas un TŪRISMA OPERATORS nenes atbildību par šo punktu neievērošanu.

3.18. Ja brauciena laikā CEĻOTĀJAM rodas pretenzijas par sniegtajiem pakalpojumiem, CEĻOTĀJS ar rakstisku pretenziju vēršas pie grupas vadītāja. Gadījumā, ja pretenziju nav iespējams apmierināt no grupas vadītāja puses vai citu iemeslu dēļ, tiek sastādīts akts, kas kopā ar CEĻOTĀJA rakstisku pretenziju tiek iesniegts TŪRISMA OPERATORAM saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.

3.19.  CEĻOTĀJAM ir tiesības ne vēlāk kā 7 (septiņas) dienas pirms CEĻOJUMA sākuma pārslēgt LĪGUMU un nodot to personai, kas atbilst visiem LĪGUMA noteikumiem. Šādā gadījumā CEĻOTĀJS pirms CEĻOJUMA sākuma iesniedz TŪRISMA OPERATORAM paziņojumu e-pastā. Persona, kas nodod LĪGUMU, un tā saņēmējs ir solidāri atbildīgi par atlikušā maksājuma samaksu un par visu no šādas nodošanas izrietošo papildu maksu, maksājumu vai citu izmaksu segšanu.

3.20. CEĻOTĀJS pats ir atbildīgs par savu veselības stāvokli un fizisko sagatavotību, izvērtējot savas spējas piedalīties TŪRISMA OPERATORA organizētajā ceļojumā/ piedzīvojumā. Veicot iemaksu par ceļojumu, CEĻOTĀJS apliecina, ka ir fiziski atbilstoši sagatavots, uzņemas atbildību par veselības riskiem un izvērtēs savas spējas piedalīties vai nepiedalīties plānotajās aktivitātēs. TŪRISMA OPERATORS neuzņemas atbildību par sekām, kas rodas no CEĻOTĀJA veselības stāvokļa nepareizas novērtēšanas vai prasību neievērošanas.

4.    TŪRISMA OPERATORA TIESĪBAS, PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA

4.1.  TŪRISMA OPERATORS ir atbildīgs par visu LĪGUMĀ ietverto tūrisma pakalpojumu pienācīgu sniegšanu.

4.2. TŪRISMA OPERATORAM ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās sniegt palīdzību (atbalstu) CEĻOTĀJAM, ja tas ir nonācis grūtībās), jo īpaši:

4.2.1. sniegt informāciju par veselības aprūpes pakalpojumiem, vietējām iestādēm un konsulāro palīdzību;

4.2.2.palīdzēt izmantot distances saziņas līdzekļus un atrast alternatīvus CEĻOJUMA risinājumus;

4.2.3. sniegt citu palīdzību tostarp, kamēr nenovēršamu un ārkārtas apstākļu dēļ nebūs iespējams nodrošināt CEĻOTĀJA atgriešanos.

4.3.  TŪRISMA OPERATORS ir tiesīgs iekasēt saprātīgu maksu par LĪGUMA 4.2.punktā minēto palīdzību, ja grūtības ir izraisījis pats CEĻOTĀJS ar ļaunu nolūku vai tās radušās viņa neuzmanības dēļ. Minētā maksa nepārsniegs faktiskās izmaksas, kas radušās TŪRISMA OPERATORAM.

4.4. Ja CEĻOTĀJS realizē LĪGUMA 3.19.punktā noteiktās tiesības nodot LĪGUMU citai personai, TŪRISMA OPERATORAM ir pienākums informēt personu, kas nodod LĪGUMU, par nodošanas faktiskajām izmaksām. Minētās izmaksas ir samērīgas un tās nepārsniedz faktiskās izmaksas, kas TŪRISMA OPERATORAM rodas LĪGUMA nodošanas dēļ.

4.5. TŪRISMA OPERATORAM ir nodrošinājums saistību neizpildes vai nepienācīgas izpildes gadījumā tūrisma operatora likviditātes problēmu gadījumā. Patērētāju tiesību aizsardzības centra kontaktinformācija: Rīga, Brīvības iela 55, LV – 1010, e-pasta adrese: pasts@ptac.gov.lv; konsultāciju tālrunis: 65452554.

4.6. TŪRISMA OPERATORS apņemas ziņas par CEĻOTĀJU izmantot tikai CEĻOJUMAM nepieciešamo dokumentu noformēšanai, CEĻOJUMA nodrošināšanai un LĪGUMA IZPILDEI. Trešajām personām ziņas par CEĻOTĀJU izpaust tikai, pamatojoties uz rakstisku pieprasījumu un tikai ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos. TŪRISMA OPERATORS apņemas apstrādāt CEĻOTĀJU personas datus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām fizisko personas datu aizsardzības jomā.

4.7. TŪRISMA OPERATORS pirms CEĻOJUMA ir tiesīgs vienpusēji mainīt LĪGUMA noteikumus, tikai tādā gadījumā, ja izmaiņas ir nenozīmīgas un TŪRISMA OPERATORS uz pastāvīga informācijas nesēja par izmaiņām ir informējis CEĻOTĀJU skaidrā, saprotamā un uzskatāmā veidā.

4.8. Ja pirms CEĻOJUMA sākuma TŪRISMA OPERATORAM ir nepieciešams ievērojami mainīt kādu no CEĻOJUMA programmā norādītajām CEĻOJUMA galvenajām tūrisma pakalpojuma īpašībām, TŪRISMA OPERATORAM uz pastāvīga informācijas nesēja ir pienākums skaidrā, saprotamā un uzskatāmā veidā laikus informēt CEĻOTĀJU par:

4.8.1. ierosinātajām izmaiņām LĪGUMĀ un, ja attiecināms, par to ietekmi uz CEĻOJUMA cenu;

4.8.2. saprātīgu termiņu, kurā CEĻOTĀJAM jāinformē tūrisma operators par savu lēmumu;

4.8.3. CEĻOTĀJA pienākumu sniegt atbildi par to, vai tas piekrīt ierosinātajām izmaiņām LĪGUMĀ vai vēlas izbeigt LĪGUMU, un par to, ka CEĻOTĀJA atbildes nesniegšana netiks uzskatīta par piekrišanu ierosinātajām izmaiņām LĪGUMĀ un LĪGUMS tiks izbeigts;

4.8.4. piedāvāto alternatīvo komplekso tūrisma pakalpojumu un tā cenu, ja tāds piedāvāts.

4.9. Ja LĪGUMU izbeidz un CEĻOTĀJS nepieņem alternatīvo komplekso tūrisma pakalpojumu, TŪRISMA OPERATORS bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc LĪGUMA izbeigšanas atmaksā visus maksājumus, ko veicis CEĻOTĀJS vai kas veikti CEĻOTĀJA vārdā.

5.    NEPĀRVARAMA VARA

5.1.  Neviena no Pusēm nav tiesīga prasīt kompensāciju par zaudējumiem, ja līgumsaistības daļēji vai pilnībā nav izpildītas nenovēršanu un ārkārtas apstākļu dēļ (par nenovēršamiem un ārkārtas apstākļiem uzskatāma tai skaitā karadarbība, terorisms, nopietnas slimības uzliesmojums, dabaskatastrofas un citi notikumi, kas nav radušies PUŠU vai tā kontrolē esošas trešās personas kļūdas vai rīcības dēļ, notikumi, kas padara neiespējamu līgumsaistību izpildi, notikumi, kurus LĪGUMA slēgšanas brīdī nebija iespējams paredzēt, no kuriem nav iespējams izvairīties, kuru sekas nav iespējams pārvarēt).

5.2. Par kompensāciju par zaudējumiem LĪGUMA izpratnē nav uzskatāmi CEĻOTĀJA veiktie maksājumi par CEĻOJUMU. Nenovēršamu un ārkārtas apstākļu gadījumos PUSES rīkojas atbilstoši šim LĪGUMAM, normatīvo aktu prasībām, kā arī labas ticības un godīgas darījumu prakses principiem.

6.    STRĪDU RISINĀŠANA

6.1.  Ja CEĻOTĀJAM ir sūdzības vai iebildumi par nepienācīgu LĪGUMA izpildi, CEĻOTĀJS nekavējoties paziņo par to TŪRISMA OPERATORA vietējam pārstāvim vai grupas vadītājam. Ja strīdu neizdodas atrisināt pārrunu ceļā, CEĻOTĀJS iesniedz rakstveida pretenziju. Pretenziju sastāda divos eksemplāros. TŪRISMA OPERATORA vietējais pārstāvis vai grupas vadītājs parakstās par saņemto pretenziju uz abiem eksemplāriem, un viens eksemplārs paliek pie CEĻOTĀJA, otrs – pie TŪRISMA OPERATORA pārstāvja. Gadījumā, ja strīdu neizdodas atrisināt uz vietas, CEĻOTĀJAM rakstisks iesniegums jāiesniedz TŪRISMA OPERATORAM, nogādājot to uz e-pasta adresi baiba@finalmente.lv 60 dienu laikā pēc atgriešanās no CEĻOJUMA, bet saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27.panta pirmās daļas prasībām ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no dienas, kad CEĻOTĀJS atklājis tūrisma pakalpojuma neatbilstību LĪGUMA noteikumiem.

6.2. Ja TŪRISMA OPERATORS atsakās izpildīt CEĻOTĀJA prasījumu vai CEĻOTĀJU neapmierina TŪRISMA OPERATORA piedāvātais risinājums, CEĻOTĀJAM ir tiesības vērsties: 1) Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā; 2) patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā patērētājam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu; 3) tiesā.

6.3.  CEĻOTĀJAM ir iespēja arī izmantot platformu strīdus izšķiršanai tiešsaistē saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2013.gada 21.maija Regulu (ES) Nr. 524/2013 par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē un ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvu 2009/22/EK (Regula par patērētāju SIT); minētā platforma pieejama šeit:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng= LV.

6.4. Visi strīdi vai domstarpības, kas saistīti vai izriet no šā LĪGUMA, tiek risināti sarunu ceļā. Ja domstarpības un strīdu nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, ieinteresētā PUSE to nodod izskatīšanai tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

7.    PĀRĒJIE LĪGUMA NOTEIKUMI

7.1.  Līgums stājas spēkā ar brīdi, kad to parakstījušas abas PUSES un tas darbojas līdz pilnīgai saistību izpildei. Ja LĪGUMS tiek noslēgts, izmantojot elektronisko sakaru līdzekļus, pusēm klāt neesot, LĪGUMS uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad PUSES var piekļūt pasūtījumam un tā pieņemšanas apliecinājumam.

7.2.  Jebkuri LĪGUMA grozījumi un/vai papildinājumi, kas nav atrunāti LĪGUMA noteikumos, izdarāmi PUSĒM savstarpēji vienojoties.

7.3. PUSES apņemas nekavējoties rakstveidā informēt viena otru par jebkuru savu LĪGUMĀ norādīto rekvizītu u.c. LĪGUMĀ norādīto ziņu maiņu.

7.4. Jautājumi, kas netiek reglamentēti šajā LĪGUMĀ, tiek risināti atbilstoši Latvijas Republikas spēkā esošām tiesību normām.

8.    LĪGUMA APSTIPRINĀŠANA

8.1. LĪGUMS stājas spēkā pēc priekšapmaksas maksājuma veikšanas vai pilnas rēķina apmaksas, un tas tiek uzskatīts par CEĻOTĀJA piekrišanu līguma nosacījumiem.

8.2. Uz tā pamata LĪGUMS ir derīgs bez paraksta.

Baiba Ābelniece      +371 26624221 | baiba@finalmente.lv

Maksājumā lūdzam norādīt rēķina numuru!